🎵 Glæde, Nærvær og Fællesskab gennem Sang og Musik! 🎶

Oplev magien ved sang og musik i jeres vuggestue eller børnehave med Jammerbugt Kulturskoles spændende rytmik-forløb! Her er hvad I kan forvente:

Sang og musik kan noget særligt

• 🌟 Musikalsk Magi: Sang og musik er ikke kun sjovt, det er også en direkte vej til glæde, nærvær og stærkere fællesskab.
  • 🧠 Stimulerer Udvikling: Gennem musiske aktiviteter bliver sprog, sanser og motorik stimuleret, samtidig med at sociale kompetencer og relationer styrkes.
  • ❤️ Oxytocin Boost: Når I synger, stiger produktionen af oxytocin, og stresshormonet kortisol reduceres, hvilket skaber en atmosfære af ro og velvære.
  • 📚 Dokumenteret Effekt: Talrige undersøgelser bekræfter de positive effekter af sang og musik på udviklingen hos børn (Kudahl, H. & Isaksen, S. (2022). Sang, Musik og pædagogiske læreplanstemaer. Lokaliseret på: sangglad.dk/hvorfor-sangglad/laes-artikler).
  • 💡 Et Tilpasset Forløb: Med et rytmik-forløb hos os får I ny inspiration til musikaktiviteter. Vi anbefaler et forløb på min. 6 gange, men I har mulighed for at skræddersy forløbet til jeres behov. Vores erfarne og uddannede musikpædagoger står klar til at guide jer.
  • 🏠 I Jeres Vante Rammer: Forløbet foregår i jeres egen institution, så I kan føle jer trygge og komfortable.
  • 🕒 Praktisk Arrangement: Vi besøger jer en morgen eller formiddag om ugen. I kan vælge, om det er de samme voksne, der deltager hver gang, men vi anbefaler kontinuitet for børnegruppen.
  • 🏫 Alt Er Klart: Alt I behøver er et ryddet lokale med gulvplads - vi sørger for resten!

- 1 lektion á 40 min. kr. 450,-
- 2 x 1 lektion (2 grupper samme dag) kr. 800,- (10% rabat)
- Forløb af 6 lektioner kr. 2300,- (15% rabat)
- Forløb af 2 x 6 lektioner (2 grupper samme dag) kr. 4050,- (25% rabat)