Underviser:
Birgitte Bisgaard Nielsen

Birgitte er danseformidler og koreograf: hun har arbejdet på projektet "Ta fat om dansen" under Dansefyrtårn Nord, og var senest med i forestilling “Aalborg DNA”. Hun har sin danseopdragelse fra Cuba, og har undervist i cubansk salsa i mere end 13 år.
Du kan også se hende optræde på gader og stræder i den prisvindende karnevalstrup "Karnevalskoloritterne", hvor hun de seneste 10 år har været koreograf og danser. Så - Birgitte er en underviser, der kommer vidt omkring, og som synes dans skal være både sjovt, sejt og skørt.

Underviser:
Kenneth Lisbjerg

Kenneth er tidligere Danmarksmester i Standard- og Latin dans. Han har undervist for Mads Vad og Lene James Mikkelsen (VM dans i Aarhus).
Han har boet og undervist i Dubai for Dance Studio Dubai og har efterfølgende været selvstændig danselærer i London. Han har været repræsentant for Aarhus sportsdanserforening og K.A.F Københavns sportsdanserforening. Udover at være danser på eliteplan har Kenneth også fungeret som koreograf til forskellige musikvideoer.

Dans

Vi er i fuld sving på dansegulvet. Kom og vær med 😃
Elsker du at bevæge dig til al slags musik? Og finder du nogle gange selv på din helt egen dans? Så er vores dansehold helt sikkert noget for dig!.

Undervisning i Ørebro v. Birgitte Bisgaard Nielsen som skriver:
Vi danser til den musik, vi allerbedst kan lide og nogle gange til musik, vi aldrig har hørt før. Vi finder selv på trin og små danse. Vi arbejder med grundteknikker og kropsbevidsthed gennem små koreografier. Vi finder på nye bevægelsesmønstre og lærer f.eks. at danse salsa, charleston eller ballet. Det er lidt skørt, udfordrende og mest af alt sjovt!

Ørebroskolen: 0.- 3. klasse
Gymnastiksalen
Onsdag kl. 14:00 - 14:50
Saltum: 4.- 6. klasse (Opstart uge 4)MusiklokaletOnsdag kl. 15:50 - 16:40

Undervisning i Aabybro og Jetsmark v. Kenneth Lisbjerg Jensen som skriver:
Vi øver både balance, rytme og styrke og du lærer seje koreografier som i musikvideoer, Hip Hop, Disco, Standard & Latin danseserier til den nyeste musik. Du lærer også serier, som kan bruges til diverse tiktok videoer og dansehygge med vennerne. Det er super cool og der bliver altid danset til den nyeste musik, som du hører på dit værelse. Holdet er både for drenge og piger, og du kan sagtens starte på dette hold, selvom du aldrig har danset før.

Jetsmark: 0. klasse  Hallen, 1. sal        Onsdag kl. 13:40 - 14:30
Jetsmark: 1.- 3. klasseHallen, 1. sal
Onsdag kl. 14:40 - 15:30
Aabybro: 0. klasse            VentelisteDGI-Huset, Multisalen  Torsdag kl. 14:05 - 14:55
Aabybro: 1. klasse
Musiklokale K.1045
Torsdag kl. 15:05 - 15:55
Aabybro: 2. klasse            VentelisteDGI-Huset, Multisalen
Mandag kl. 13:20 - 14:10
Aabybro: 3. klasse
DGI-Huset, Multisalen
Mandag kl. 14:15 - 15:05
Aabybro: 4.- 7. klasseDGI-Huset, MultisalenOnsdag kl. 16:00 - 16:50

Vi opretter gerne hold flere steder i kommunen, bare der er mindst 8 deltagere tilmeldt

Opstart i uge 35 og uge 3
15 ugers undervisning (50 min. pr. gang) (14 uger + afsluttende danseshow)
Pris: 585,- kr

(Opkræves via kommunen. Girokortet kommer således i betalers e-boks)

Første gang for nye elever er en prøvegang. Hvis du ønsker at fortsætte efter første gang,

skal du tilmelde dig hos Kulturskolen, ellers kan du ikke deltage på holdet.
Efter prøvegangen er der bindende betaling for hele forløbet.