FJAS

(Fjerritslev Aspirant Showband)

FJAS (Fjerritslev Aspirant Showband)
Vil du lære at spille på et blæseinstrument, så er FJAS det fede sted at starte. FJAS er et begynderorkester, hvor du sammen med andre unge, lærer at spille på enten trompet, trækbasun, Baryton, klarinet eller saxofon. Fjas er et aspirantorkester, hvilket betyder at man kan rykke op i det store FJ Showband, når man har øvet sig godt.

FJAS er også sit eget orkester, som vil spille koncerter og være med til andre aktiviteter.  I FJAS får alle mulighed for at udvikle sig på sit instrument med kammeraterne på samme niveau. En gang imellem vil vi også spille sammen med FJ Showband, som øver samme dag.

FJAS øver på Fjerritslev Skole hver torsdag fra kl. 15.10 til 16.10. Den første del øver vi i små hold, derefter er der sammenspil. Når du starter i Fjas, sørger vi for noder og instrument til dig. Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig via Jammerbugt Kulturskoles hjemmeside. Derefter møder du bare op.
FJAS er det billigste blæsersammenspilstilbud i Jammerbugt Kommune og vi har plads til alle fra 2. klasse og opefter. For under 100,- om måneden vil du modtage en masse undervisning og møde nye venner.

Vi har altid løbende tilmelding, så du kan komme med hele året.

Instrumenter
Messinginstrumenter:
Træblæser:
Trompet
Klarinet
Trækbasun
Altsaxofon
Baryton

Opstart
Der er opstart i uge 35

36 gange á 60 min. inkl. instrumentleje kr. 936,- kr.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Messing: Mogens Jensen, tlf. 26 80 72 77
Træblæser: Jeanett Hansen, tlf. 40 98 34 74

Vi glæder os til at se dig!